Stående blommor och annat.



Till att börja med vill jag bara säga att mitt blomterarrangemang fortfarande står. Helt otroligt och såå fint! Sedan vill jag säga att jag tillbringade 13 timmar på jobbet idag, med bara ett litet, litet break för mat. Vi håller på att göra om hela vår innemiljö för småttingarna och det är såååå kul! Jag älskar det! Att få tänka ut små lösningar till dem och roliga hörnor. Allt för att utveckla deras motorik och person och för att göra deras dagar till de bästa. Det är helt fantastiskt och jag tänker till och med åka tidigare dit imorgon för att få se barnens reaktion när de får se allt vi gjort om.

Vi har sågat och hamrat och spikat och borrat och sorterat och plockat upp och slängt. Det är såååå fint nu! Tänk om jag hade fått samma när jag var liten. Det har varit såå kul på jobbet och på kvällen fortsatte vi med hjälp av en pappa. Mamman och lilla barnet åkte och köpte två stora familjepizzor som vi åt ute på gården för att sedan fortsätta jobba. Bästa dagen på länge.

Längtar efter min Alex, annars är livet perfekt just nu.

En sak till. Jag vill träffa min Jonna och så lite vill jag träffa Stina också. Snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0