Sommar på bryggan.

Igår var en lång och mysig dag. Jag var till Blocks och köpte nagellack och strosade i min ensamhet men så ringde Lill-amore och frågade om vi skulle ta en fika så hon kom över. Vi hittade massa klänningar till henne och sedan åkte vi hem till hennes familj där vi åt risgrynskaka och tittade på SOS Gute. Sedan tog jag med henne hem hit och så blev det två avsnitt av Skärgårdsdoktorn. Åh vad jag älskar Skärgårdsdoktorn. De är nästan som mina vänner de där karaktärerna. Jag älskar dem!

Idag blev det upp tidigt, eller vid 08:00, men jag hade sovit så himla dåligt så det kändes väldigt tidigt. Tog moppen och mötte Sunniva för en frukost på bryggan. Myyysigt! Vi ses så sällan och det har tagit tid för oss att komma nära varandra men det blir bara bättre och bättre!

Imorgon ska jag äntligen träffa Jonna och Stina, får se om goingen Mathias är hemma också. Väldigt spontant blev det och jag känner mig nog inte riktigt förberedd men å andra sidan? Hur förbereder man sig för att träffa en ny liten människa man väntat så länge på? Det går nog inte =)

Vi hann ta ett par bilder på oss idag, att det blev så många var för att solen låg på och det var svårt att få till det. Håll till godo!




Kommentarer
Postat av: Linda

Härliga bilder ;)

2011-07-13 @ 19:17:42
URL: http://www.linnda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0