Sista söndagen innan semestern.

Hej folks!

Idag har jag haft en riktig slappsöndag. Skulle ha picknick med Sebbe men jag var så loj att vi skjuter på det. Vakande sent idag och hade fått ett sms av Micken som undrade om jag ville ta en promenad. Det ville jag. Så det gjorde vi och var ute i säkert en timme, säkert mer.. Himla skönt var det. Var sugen på att hitta på något efter det men greps av någon stark trötthet så jag blev liggandes mest.

Enda turen jag gjort sedan dess är att jag gick till affären.

Det viktigaste som hänt idag är att jag fått veta att Jonnas lilla dotter ska heta Stina och hon är så sjukt söt den där lilla ungen. Hade jag tyckt oavsett hur hon såg ut men den här lilla ungen är helt bedårande. En vacker dag får jag träffa henne och då hoppas jag att jag får Jonnas tillåtelse att visa en bild på henne. Fina lilla flickan!

Förresten har denna dags slapphet bidragit till att jag varken förtärt gluten eller laktos och min mage har under kvällen för första gången på evigheter sett normal ut. Ni ska få se:


Framifrån ser man kanske inte så stor skillnad men kolla här:





Jag nästan önskar att det skulle vara gluten eller laktos, men å andra sidan har jag bara ätit frukost och middag bestående av glutenfri pasta och kyckling idag.....

Kommentarer
Postat av: Alma-Isadora och mamma

Heej!



Vad kul att du hittat till min blogg! Nu kan ju jag läsa om vad du gör om dagarna. Hoppas att vi träffas igen någongång!



Kram Almis

2011-07-04 @ 19:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0