Mormor.

Hela mitt inlägg försvann! Avskyr att skriva om saker, blir aldrig samma sak.

Hur som, igår var vi ute hos mormor allihop. Mamma, Johan, Martin, Åsa, jag och hundarna. Vi åt på Slottspaviljongen. Jag och Martin tog köttbullar med hemlagat mos, mums, gamlingarna tog Caesarsallad och Åsa tog pizza, alla nöjda!

Mormor håller på att bygga ut sin lilla stuga, så den är inte så liten längre, fint blir det! Hon bjöd på tårta och stora körsbär, eller, då heter det väl inte körsbär förstås.

Imorgon ska mamma och jag göra något jättespännande! Jag ser såå mycket fram emot det. Tänk att ha en mamma som jag har, det är det inte alla som har. Men jag är så glad att hon är min mamma.


Kommentarer
Postat av: Jennica

Jag ska också spendera dagen med min mamma idag! :)

Så spännande blir det dock inte, vi ska ta en tur på stan, shoppa lite, fika lite och prata massor!

Kram!

2011-08-01 @ 09:58:37
URL: http://www.jennicasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0