Måndag.

Olidlig trötthet. Vädret? Sista veckan innan semestern? Planlösheten? Sömnbrist? I don't know. Har hängt på Ikea hela dagen med mina kollegor, total omorganisation till hösten så vi ska i princip baka ihop en helt ny avdelning. Kul! Men energikrävande. Gäller att fylla på. Så ikväll ska jag nanna tidigt för jag lär stanna på jobbet till sena kvällen imorgon..

Christina ville se hur det ser ut i mitt vardagsrum men batterierna är slut i kameran så jag kan inte ta dagsfärska.. Håll till godo med dessa:



Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Gud så mysigt det ser ut! :)

2011-07-05 @ 21:20:34
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: O.

Hej där!

Vilken fin blogg du har! Och vad fint du har hemma!

Här kommer jag nog bli kvar. :)



Kram till dig i värmen!



/O. - 'Randiga Tankar'

2011-07-06 @ 16:57:21
URL: http://randigatankar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0