Inviger semestern.

Jag och mitt numer typ blonda hår (ingen håller med mig men satan vad ljust det blivit) inviger semestern med svalkande dricka på balkongen och lite städning. Åsa kom förbi och om nån timme kommer Amorens lillasyster Sandra hit och myser.

JAG ÄR LEEEEEDIG!!! Mäktig känsla!

Är så glad att det fanns lite att städa idag så att det känns sådär superfräscht att starta semestern imorgon bitti. Har till och med tvättat Charlie's och Vilmas låda noga, noga så den är ren och fin!

Blev så glad när Åsa kom med en sprudlande energi och chipspåse i högsta hugg. Hon skulle fira min semester och att hon har 56 arbetstimmar kvar till sin semester. =)




Kommentarer
Postat av: Calle

Hurru Stickan!!! Dax att äta lite va!!! Dina magrutor syns mer än minna jue!!!

2011-07-08 @ 21:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0