Hittade denna hos Sara (Smäm)

Jag heter Jessica
Jag är för tillfället tankfull.
Jag är duktig på musikintron.
Jag tycker inte om människor som har svårt att läsa av en annan människa.
Jag är jättedålig på att släppa saker.
Jag läser mycket mindre än jag vill, om vi pratar böcker.
Jag gillar närhet, värme, regn och kärlek.
Jag sjunger ofta.
Jag älskar musik och Alex.
Jag önskar att jag visste hur man fick den man älskar att stanna. Alternativt att jag inte var så känslig.
Jag är inte speciellt bra på att gå vidare.
Jag pratar säkert alldeles för mycket i vissa sammanhang men jag gör det gärna.
Jag tycker om fina saker.
Jag är beroende av bekräftelse och socker.
Jag har på mig det jag trivs i.
Jag dricker mängder av vatten. Älskar vatten.
Jag lyssnar på Lars Winnerbäck lite för mycket just nu.
Jag blir arg när jag känner mig oförstådd.
Jag är rädd för mörker, eller elaka människor som gömmer sig där.
Jag kan inte förstå hur det går till när en människa slutar älska en annan. Var tar känslorna vägen?
Jag är pinsamt dålig på att spela gitarr.
Jag är uppväxt i Farsta, Hässelby Villastad och Trosa, sen blev jag stor.
Jag har för mycket tanketid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0