Liten & matt



Inatt sov jag mellan 21:30-06:00, ändå kändes dagen som grus i mina ögon och lite av gruset tycks ha hamnat i halsen. Slutade tidigt och dunsade ner i soffan när jag kom hem. Där somnade jag bums! När jag vaknade var jag fortfarande lika trött och hade lika ont i kroppen. Halsen kändes stickig och jag kände mig allmänt liten och ynklig!

Gissa om jag blev glad när jag insåg att jag köpt en god mjölkdryck som stod i kylen. Älskar den, eftersom jag inte tycker om kaffe men ändå gilla kaffesmak. Inbillade mig att jag skulle bli lite piggare också men tyvärr inte.

Ska krypa ner i nybäddat nu och fira fredag imorgon. Det blir bra!

Kommentarer
Postat av: MEREI

- mums vad gott!

2011-01-14 @ 01:43:01
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0