Läggadags



Nu har jag röjt upp efter gårdagens festligheter. Att fyra personer kan sprida så många glas omkring sig visste jag INTE! Nu vet jag! Ska sova några timmar nu och imorgon bitti (okej kanske inte bitti, men man vet aldrig) kommer tjejen ovan hit och äter lunch med mig. Jaaa! Ska försöka komma ihåg att be henne ta med laktosfri mjölk och grädde så vi kan fika med varm choklad efteråt.

By the way Hanna, hur gamla är vi på bilden? Gick vi fortfarande i gymnasiet? Vilket år i så fall och om inte undrar jag fortfarande hur gamla vi var?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja herregud, det är sommaren 2007. Kollade facebook, för jag har ett album som heter juli 2007 och då är det massa bilder från när du var på vårt land. Tiden går! :D

2011-01-04 @ 22:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0