Smakexplosion.




Dessa dagar är fattiga dagar hos Fröken Jessica, men man tar vad man har, och ibland blir det så sjuukt träffsäkert. Som idag. Hade stora fina kycklingfiléer och ett stort knippe sparris. Vad gör man med detta? undrade jag. Jag stekte kycklingbröstet i honung och teriyaki och toppade det hela med lite mangocurry. Lite salt också förstås.

Sedan lade jag sparrisen i vitlök och honung och fräste på. Lite flingsalt på det och klart! Bredvid ringlade jag lite hallonbalsamico och det var verkligen pricken över i. Ser inte mycket ut för världen men fy tusan så gott det var!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter riktigt smarrigt!!! :)

2011-02-19 @ 13:28:16
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0