Nostalgi...





En kollega till mig har en dotter som går i samma skola som jag själv gjorde när jag var liten. Och idag hade hon med sig en gammal skolkatalog från när jag gick i femman. Så jäkla kul! Hade helt glömt det här fotot  men många minnen väcktes till liv.

Till att börja med fick jag ju stå bredvid Jocke Häll som jag var kär i då. Wow liksom! Sen sa alla att vi var så lika på den där bilden och jag blev asgenerad! Jag minns också att jag hade värsta coola magtröjan på mig, men när det var dags för själva fotograferingen vågade jag inte visa naveln så jag drog upp kjolen en bra bit. Så jäkla snyggt! Och som pricken över i hade jag ett par grymt snygga sandaler i typ "väv" med hög gummiklack. Cool tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0