Min kväll med Eva.



Hej! Klockan är vansinnigt mycket. En ny person i mitt liv har fångat mitt intresse. Men jag ska snabba mig i säng. Vill bara skriva några rader om min kväll med Eva, Sebastians mamma. Så himla go och rar. Hon hade gjort så fint.Vi tände ljus och åt god paj och pratade, pratade, pratade som jag ju visste att vi skulle göra. Fina, fina Eva. Vi pratade gamla minnen och hon poängterade att jag inte är nån liten flicka längre och sannerligen nej. Det är jag inte. Vet inte vad det är med mig och ex's mammor, jag gillar dem och de gillar mig.

Vi hade mysigare än vad som går att beskriva och vi drack världens godaste te (faktiskt) ur muggar som hon och Kaj köpt en dag för längelängesedan när Sebastian låg i vaggan och sov under något träd jag inte minns namnet på men det lät så fint när hon sa så.

Nästa gång kommer hon hit och jag längtar redan!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Blivit snäll? de tycker ja du säger hela tiden. Varför så chockad?

2011-02-09 @ 09:58:03
URL: http://ingetkonstigtalls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0