Livets dagar.




I tisdags var hela dagen en lång väntan till kvällen då jag skulle träffa min Jonna. Och vilken tur jag hade som fick gå ifrån jobbet en hel timme tidigare! I tisdags var det verkligen iskallt och jag var såå fruuusen när jag klev in på Koh Phangan. Tog bara 30 sekunder så kom Jonna, Mathias och Jonnas lillasyster Jasmin.

Den dagen var jag kalasglad, om än lite trött kanske. Maten var så god och det var mysigt att få träffa dem alla. Önskar såå att vi bodde närmare varandra eller att jag hade bil. Tycker inte alls om att åka hem själv på kvällen men det gick bra.

Igår däremot var en riktig skitdag. Som tur är kommer de inte så ofta men redan när jag vaknade igår hade jag ett starkt obehag i hela kroppen utan att veta varför. Ville bara stanna under täcket och gråta. Och så fortsatte hela dagen så när jag kom hem bestämde jag mig för att så snabbt som möjligt göra slut på den. Och det funkade.

Gick och la mig klockan 20:00 igår och somnade kanske tio över. Sov till 06:00 imorse och då var jag lycklig igen. Så märkligt det där. Jag hade inte mer att klaga på igår mot idag, ändå är det stor skillnad på känslan. Huuuu, låt det dröja LÄNGE innan nästa dag som en sådan kommer igen.

Längtar till imorgon. Då ska jag och Mikaela ha myskväll och jag har sjukt höga förväntningar. Hoppas jag är sugen på pizza som vi bestämt att vi ska köpa hem, sedan vill jag bara ligga/sitta i sängen och äta fruktsallad eller godis och ha det bra med min Mick. Välkommen fredag!

Kommentarer
Postat av: emilia

SHIT VA GOTT på första bilden !!

2011-02-26 @ 16:44:57
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0