Sömnbrist.

Jag lever. Sovit i snitt 6 timmar per natt sista dagarna. Inte bra. Upp kommer.


Kommentarer
Postat av: Caroline Kirk

6 timmar?!?!??! Lyx Jessica, LYX !!!!! ;-)



Berätta, nu blir jag nyfiken. Vad händer? När kommer du hem? Allt bra? KRAMIS

2011-12-29 @ 11:30:31
Postat av: Hanna

JESSICA! Du och jag som alltid pratar om roliga namn - jag har världens roligaste historia till dig! Julias lillebror berättade förra veckan en historia om en vänfamilj till dem. Mamman väntade barn och lillkillen, 5-6 år, i familjen skulle få komma på tre namn till den nya och mamma och pappa sa att de kanske skulle ta nagot av hans namn om de var bra.



Det första namn han föreslog var: RYMDBOLL.



Det andra namnet han gillade var: SPLIFF. (Efter Kalle och Hobbe. När Kalle är rymdgubbe kallar han sig själv alltid för Spliff, och killen gillade det namnet.)



Och det tredje:



KLOCK-JOLF.



Hahahahahahahaaaaa, ingen vet var han fick det ifran. Klock-Jolf - Snyggt dubbelnamn. Funderar pa att döpa min förstfödde till det nu. Klock-Jolf, hahahahaaaaa!! :)

2011-12-29 @ 13:41:57
URL: http://hannalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0