Kramar och kyssar.

Hello igen. Tänkte passa på att skriva några rader medan jag kan.. En sak som är nytt för mig här är alla dessa kramar och pussar med folk man inte känner. Det krävs hård träning för detta. Här pussas det så ofta det ges tillfälle och det roliga är att det får mig bara att tänka på alla de gånger vi skrattat åt hur vi höll på i högstadiet med kram och kindpuss. Kanske skulle man inte gett upp det så lätt för här behövs det sannerligen.

Jag tycker annars att jag är en rätt kramig tjej men nu lyser svenskheten igenom. Rör mig inte! ;) Åååhh vi är ju ett trist folk vi svenskar men någon form av charm har vi väl ändå? Stela, reserverade och för många principer?

Eftersom bilderna är gone och det heltigenom sucks har jag valt att bjuda på några sketna mobilbilder i alla fall. Håll till godo:


Volleybollturneringen i Noosa...


Sjalen är ett hejdundrans plagg här. Bilden tagen på hotellrummet i Noosa.


Jasons däck.


Imorse tog vi en promenad längst med stranden men D behövde lite kaffe. Jag fick en chailatte.


Maroochydore..


Nu är vi hemma hos lilla Rocky igen.

Imorgon ska vi åka till Nicole, Damons tredje syster som bor i Melbourne som jag ännu inte träffat. Där stannar vi en vecka.

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OJOJOJ vad härligt det ser ut! NU kom första snön!

Det är väl så det ska va..? Nej! Heja Australien! Svenskar är tråkiga bonnläppar utan fantasi, rädda att ha fel åsikt och skitskraja. Och alldeles underbara. Men konsensus-ideologin har väl gjort att vi sluppit mycket onödigt tjafs. Staten och Kapitalet har tidigare dragit åt samma håll. Med nyliberalismen gick allt åt helvete.

2011-12-05 @ 23:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0