Känslor.

Igår träffade jag Damons storebror för första gången hos några vänner. Vi åt indiskt, supergott och sedan satt vi ute i deras trädgård under palmer med en tunna som det eldades i. Det blåste friska men för mig varma vinder och det var riktigt sövande. Det var en tuff stund för mig för jag höll bokstavligen på att somna!!! Inte kul när man träffar människor för första gången. Jag sa knappt ett ord under kvällen, svarade bara på tilltal. Charmerande!

Jag har ju sagt att det värsta som finns är att vara blyg. Det finns en sak som är värre. Att vara trött och blyg. =)

Somnade såååååå gott igår. Men vaknade några gånger under natten och kände mig vilsen och faktiskt lite känslosamt nere. Men det ordnade godbiten upp i morse med sin varma famn.

Om några minuter ska vi till Noosa och jag ska se havet på riktigt! Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0