Fredag.

Hellu!

Idag sov vi till klockan åtta nånting. Världens mysigaste morgon. Och det här huset är så fint och annorlunda mot Svea rike så bara det kryddar till det hela. God smak har de. Skulle inte säga nej en sekund till att bo såhär. Och för er motståndare hemma vill jag bara säga att jag ÄLSKAR heltäckningsmatta. Både fint och mysigt.

D fixade frukost och så kikade vi lite på tv i soffan. Tv-programmen är också annorlunda. Fröken Naturell la genast märke till att de "framför" kameran måste ha gratis tandvård med inkluderad tandblekning. Vilka bländande leenden de har! Appropå tänder. När vi var ute och åt med Damons vänner la jag märke till att allihop har så otroligt fina, raka tänder! Där ligger lilla bävern (jag) i lä flera gånger om.

Just nu är jag som ett plåster på den här killen. Jag vill inte släppa honom en minut och så fort han är i närheten så dras mina händer till honom. Som tur är klagar han ännu inte men jag ska försöka påverka till motsatt effekt. Det är bara det att jag tycker det är så himla mysigt. Annars kan man ju klappa och gulla med en människa för den personens skull. Men i det här fallet är det jag som inte kan låta bli honom.

Till slut reste vi i alla fall på oss och plockade ihop våra saker för att åka till Wet 'n wild, vattenparken här med miljoner åkattraktioner. Tyvärr har jag inga bilder från det då det inte är så lätt eller lämpligt att ha kamera eller mobil där av förklarliga skäl. Men det var liksom inte rutchkanan vid Kaananbadet kan jag säga. Hujedamej. Jag vågade ingenting först. Men som alltid med den här mannen så fixar det sig. Han "hör" inte mina nej och så provar vi. Vi åkte på stora uppblåsta "båtar" nerför hisnande fall (ok Damon lär inte hålla med mig här) men de var faktiskt JÄTTEHÖGA! Bara det att han var mer inne på de vansinnga åken. Han blev tyvärr utan. =)

Vi simmade lite i konstgjorda vågor och sedan lev jag hungrig och så började den berömda Damonjakten på mat. Vad om helst duger nämligen inte åt herrn. Vi gick igenom varje lite kiosk men det var förstås inte tillräckligt bra. "Shit food" "Too many shit kids" eller "Too expensive for that kind of food". Det slutade med att vi åkte och köpte thaimat istället och satte oss under en bro. Såååå gott!!

Sista stunden nu har Damon jobbat och jag har duschat och gjort mig iordning. Vi ska hämta upp Kaylee för att sedan åkte till Damons bror c.a två timmar här ifrån.

Ska verkligen bli bättre på att fota, men det är så mycket annat som tar mitt intresse. Kram på er!


Damon handlar vatten. Jag är bäst på att blogga om intressanta saker!!!


Trött tjej som väntar i bilen...


Den goooda maten!




Svenska blyga flicka.

Min annars så hemska hy mår riktigt bra här.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

SÅ roligt att läsa och se hur du har det! Fortsätt med det :)

2011-12-02 @ 23:54:08
Postat av: A

Solskyddsfaktor på....så du inte blir bländad av soooooolen.....Lev väl på ditt livs resa! större än så här kan det inte bli.

2011-12-03 @ 02:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0