Föreberedelser.

Hey!

Igår vaknade vi sent, tror vi sov till tio nånting. Damon jobbade mest hela dagen och jag pysslade med det lilla. Håller på och förbereder min julklapp till Damon vilket tar sin tid. Det vill jag lova. Jag skulle kunnat valt den enkla vägen men jag valde den något mer krävande. Krävs precision och eftertanke. Räknar med att bli helt klar sent ikväll.

Igår kväll la jag mig innan prinsen, vaknade nån sekund av en mjuk puss men somnade snabbt om. Imorse vaknade jag i en tom säng men med några ord lämnade bara till mig. Jag vill inte att de här dagarna ska ta slut.

Häromdagen var vi iväg för att äta lunch. Ett franskt ställe där vi började med att beställa en stor smörgås med kyckling och avocado. "Anything else today?" undrade hon i kassan. "Ja, en smörgås med kött och pepparrotskräm också." "Anyting else?" "Ja, en sausageroll." "That's all today?" "Nej, en mince something, something pie också. Och en chailatte. Och en latte.

När maten kom till vårt bord såg det ut som vi skulle äta för fem personer. Men det gick ner. Varenda bit.


Vill på detta sätt berätta att...... Neeeee. Inte än. ;)

Kommentarer
Postat av: Evis

Snyggt ställe!

2011-12-23 @ 08:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0