Sick.

Hola, hola!

Inatt vaknade jag och mådde så sjukt dåligt. Tänkte att min tid var räknad och att det slutar nog här. Tassade låååångsamt upp efter termometern och förberedde mig på att läsa av 41,5 grader men vet ni vad den visade? 35,4. Är det ens möjligt?? Om man inte legat nedkyld i Östersjön. Tänkte att det måste varit fel på termometern där vid 03-tiden så strax efter 05:00 provade jag igen. 35,7 visade den då. Måste vara fel, tänkte jag ännu en gång och tog en tablett och kunde till slut somna om. Strax efter sju vaknade jag igen och tryckte in termometern i munnen, mådde myyycket bättre och då visade den 36,6 så nog funkade termometern. Men såå märkligt!


Ännu en bild på oss från i förrgår, för att jag tycker så mycket om dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0