En fin dag.



Preciiis när jag skulle gå hemifrån imorse ringde min chef och undrade om hon skulle hämta mig istället så kunde jag följa med min favokollega Mike och de stora barnen till Östasiatiska muséet. Klart jag ville det! Så det blev en halvdag där istället för en vanlig dag med småttingarna. Vi fick lära oss om kinesiska lyckodrakar och vad man hade djur till för 12 000 år sedan. Efteråt fick man måla ett fantasidjur och blanda färgerna själv. Bara rött, gult, grönt och vitt fick man på paletten.

Till lunch åt vi asiatiska rullar med kokosris, sallad och avocado. Till efterrätt blev det förstås en lyckokaka. I min stod det att... eller vänta? Får man säga vad som står?

Är nybadad och fräsch och ska lägga mig. Ser fram emot en ny vårdag imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0