Det där om livet.

Ikväll kom Sunniva hit för att äta middag. Det blev sallad med kräftstjärtar och så min favorit: sparris med vitlök och honung. Till efterrätt åt vi fruktsallad med kiwi, passionsfrukt, jordgubbar och fruktcoctail. Sedan pratade vi livet. Om varför det blir som det blir mellan vissa människor och varför man kan bli så ledsen. Vi pratade nattdrömmar och kärlek.

Det är något konstigt med oss, för alltid har jag känt att det är något mellan oss som inte riktigt klickar... Vad har varit svårt att säga. Ändå har vi fotrsatt hålla kontakten. Och med små steg har vi närmat oss varandra. Kanske är det så enkelt som att vi har att lära av varandra. Och vi är nog rätt snälla tjejer båda två. Men ikväll tror jag att vi tryckte hål på nån bubbla, det var viktigt. Jag tror att vi klickade.

Det måste finnas en mening med att vi alltid hållit kontakten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0